دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

آموزش طراحي قالب و يا تمپليت پست اينستاگرام

نحوه ي طراحي قالب و يا تمپليت پست اينستاگرام را تعليم دهيم در مورد بهترين اَپ هاي ساخت تمپليت در اينستاگرام گفتگو كنيم. شما بايد بدانيد چه زماني از تمپليت هاي پست هاي اينستاگرام استفاده كنيد.
آيا مي خواهيد با هزينه طراحي قالب اينستاگرام ، نما پيج خود را بهبود پوزش مي‌خواهم و به آن ها طرح چيره دست بدهيد، اما نمي دانيد از كجا آغاز كنيد؟ در اينجا به تمپليت اينستاگرام نياز پيدا مي كنيد.

با ثبت عدد به اتفاق خودتان همين اكنون كه يك مشاوره رايگان با كارشناس گرافيست هم سايت داشته باشيد
ثبت درخواست مشاوره رايگاناينستاگرام ابزاري غيرقابل انكار بازاريابي است، اما با بيش از ٢۵ ميليون مشاغل امروز روي اين پلتفرم، زياد مهم است كه شما وقت خود را صرف برپايي پست هاي خوب و انديشمند اينستاگرام كنيد لغايت از اين حالت جدا شويد.
شما بايد يك برنامه طراحي استراتژيك را در اينستاگرام سوداگري خود اعمال كنيد الي فالوئرهاي وفاداري را جلب كنيد و كاميابي در برنامه را طولاني مدت پيدا كنيد.
آموزش طراحي قالب و پست اينستاگرام
با اين هستي ، ايجاد يك فيد تميز و منسجم اينستاگرام چيرگي هاي طراحي را مي طلبد كه شدني است احساس كنيد كمبود آن هستي دارد. بعلاوه ، الگوريتم اينستاگرام از برندهايي كه كمينه روزي يك بار ارسال مي كنند - طرفداري مي كند - اين تعهد زماني مي تواند بر استرس شما بيفزايد.
با يك ظاهر متفاوت در پيج اينستاگرام خويش مي توانيد فالوئرهاي بيش تري جذب كنيد و كسب و كار خود را شفا ببخشيد. اين موضوع اهميت بسياري دارد، ولي طراحي درونمايه و متفاوت كردن آن شغل كاستي است. به همين علت تمپليت هاي اينستاگرام بسيار اهميت دارند.
در اينجا قصد داريم شيوه ي طراحي تمپليت پست اينستاگرام را آموزش دهيم در مورد بهترين اَپ هاي ساخت تمپليت در اينستاگرام صحبت كنيم. شما بايد بدانيد چه زماني از تمپليت هاي پست هاي اينستاگرام بهره‌گيري كنيد.
 
عوامل طبيعي در رشد فالوورهاي اينستاگرام الي رازهاي افزايش فالوور
مطالعه بيشتر
آژانس ديجيتال ماركتينگ هم سايت

ساخت تم هماهنگ با استفاده از تمپليت هاي پست اينستاگرامهمه به دنبال يك تم هماهنگ و بي همتا در پيج اينستاگرام خود هستند، اما اين در واقع به چه معناست؟
قبل از اين كه فالوئرهاي شما عنوان پيج را ببينند، اخ داريد كه تشخيص دهند آن پست از آن شماست. هدف اين است كه پست هايي بسازيد كه كاملاً مشخص هستند كه از آن شما هستند.
يكي از طريق هاي مفيد و باره علاقه براي برپايي شناخت برند و تزئين موضوع اينستاگرام استفاده و طراحي قالب پست اينستاگرام است.
از انجا كه پيج اينستاگرام جديد ترين پست هاي شما را به معرض نمايش مي گذارد، زياد مهم است كه قبل از برپايي پست جديد، به ساختار كلي درونمايه انديشه كنيد.
براي ساخت يك برند منحصر به فرد و قشنگ در اينستاگرام (و حيات آسان تر) ما هدف داريم شيوه ي ساخت و طراحي قالب پست اينستاگرام را باهم رسيدگي كنيم.
آموزش طراحي قالب و تمپليت اينستاگرام
تمپليت چيست؟تمپليت پست اينستاگرام يا قالب پست اينستاگرام قالب هاي از پيش آماده اي هستند كه مي توانيد براي زيباتركردن پست ها متعلق به استفاده كنيد.
در حالي كه ما فكر مي كنيم همه مي توانند از تمپليت هاي اينستاگرام استفاده كنند، اما اين ها براي برند هايي پسنديده هستند كه براي كار خاصي پيج اينستاگرام دارند.
شايد اين برند ها براي تبليغ فروش خويش دربايستن به يك نقل قول انگيزشي داشته باشند. قالب هاي اينستاگرام، گرافيك هاي چشم نواز دارند و ظاهر پيج را فوق العاده مي كنند.

با يك مديريت حرفه‌اي در تمامي هزينه‌ها صرفه‌جويي مي‌كنيد

با استفاده از مديريت حرفه‌اي مي‌توانيد در جاي درست و مطمئن سرمايه‌گذاري كنيد. براي مثال لازم نيست كه در همگي شبكه‌هاي اجتماعي صفحه‌اي براي خويش برپايي كنيد و ساعت‌ها براي همه آنها محتوا توليد كنيد.
شما مي توانيد با داشتن مشاوره‌هاي حرفه‌اي با آژانس‌هاي ديجيتال ماركتينگ توانمند در اين دامنه هزينه‌هاي بازاريابي و مديريت محتواي خويش را در شبكه‌هاي اجتماعي مديريت كرده و متناسب با كسب‌وكار و مخاطبين هدفتان اقدام به راه‌اندازي كمپين‌هاي بازاريابي كنيد.
مدير شبكه‌هاي اجتماعي بروز است و از خدمات مديريت شبكه هاي اجتماعي تمامي دگرگوني ها دنياي ديجيتال باخبر استيك مدير كارآزموده در گويه شبكه‌هاي اجتماعي همواره نزاكت خويش را بر اساس آخرين تازه ها دنياي ديجيتال بروز مي‌كند. اين شخص تمامي مقالات بيگانه را، كه بدست محققان برتر دنيا نوشته شده است، بررسي مي‌كند و بر پاي بست، آن راهبرد مناسبي براي سازمان در عقيده مي‌گيرد.
برخي از مديران شركت‌ها فكر مي‌كنند مي‌توانند خودشان با مديريت شبكه هاي مجازي هزينه‌هاي سازمان را تفريق دهند، چنانچه چنين نيست. شركت‌هاي زيادي هستند كه هر روز در شبكه‌ي اجتماعيشان پست مي‌گذارد، ولي نه تنها موفقيتي كسب نمي‌كنند، بلكه بازديدشان هم هرروز كمتر و كمتر مي‌شود.

پاي سهم‌خواهي اپ استور به برنامه‌هاي رايگان هم باز شد؛ وردپرس قرباني جديد

وردپرس مدعي شده اپل به خاطر عدم وجود گزينه پرداخت درون برنامه‌اي مانع به‌روزرساني و رفع باگ برنامه آنها در اپ استور شده و اين در حالي است كه خدمات اپليكيشن به صورت رايگان در اختيار كاربران قرار گرفته است.

وردپرس يكي از محبوبترين سيستم‌هاي مديريت محتوا براي توسعه سايت در دنيا است و اپليكيشن iOS وردپرس هم به كاربر اجازه مي‌دهد به صورت رايگان سايت‌ها را طراحي و مديريت كنند. اخيرا «Matt Mullenweg»، توسعه دهنده وردپرس در توييتي مدعي شده كه اپل به خاطر فقدان گزينه پرداخت درون برنامه‌اي مانع به‌روزرساني و رفع باگ اپ آنها در اپ استور شده و اين در حالي است كه اپ مذكور خدمات را به رايگان در اختيار كاربران قرار مي‌دهد. اين شركت گزينه‌هاي نيازمند پرداخت هزينه مثل خريد دامنه و بسته‌هاي طراحي پيشرفته را در سايت WordPress.com ارائه كرده و در برنامه مذكور خبري از آنها نيست.

قوانين اپ استور اپل به تازگي تغيير كرده و دست برخي از توسعه ...

اپل در گفتگو با ورج تاييد كرده كه اينكار بر پايه قوانين اپ استور انجام شده كه بر اساس آن اگر اپليكيشن اجازه دسترسي كاربر به محتوا يا قابليتي را بدهند كه در سرويس يا اپي ديگر از همان توسعه‌دهنده خريداري شده، بايد گزينه پرداخت درون برنامه‌اي را هم در نظر بگيرند.

اپل در حالي مانع انتشار به‌روزرساني براي اين اپ شده كه ميليون‌‌ها سايت در دنيا از پلتفرم وردپرس استفاده مي‌كنند و همانطور كه «بن تامپسون»، بنيانگذار كمپاني Startcherry مي‌گويد كمپاني كوپرتينويي در واقع امنيت اين سايت‌ها را گروگان كارمزد ۳۰ درصدي خود كرد است.

وردپرس ناچار شده براي آپديت اپ نسخه جديد آنرا با قابليت پرداخت درون برنامه‌اي براي خريد دامنه‌ها به اپ استور بياورد. به عبارت ديگر ثروتمندترين شركت دنيا با ارزشي بالغ بر ۲ تريليون دلار در اين نبرد پيروز شده و توانسته يك اپليكيشن رايگان را وادار به ارائه گزينه خريد كند تا از قبل آن ۳۰ درصد به جيب بزند.

منبع: 

https://digiato.com/article/2020/08/22/%d9%be%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%87%d9%85%e2%80%8c%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a7%d9%be-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c/

پزشكان از مشكلات شنوايي در مبتلايان به كرونا مي‌گويند؛ عوارض ويروس يا داروها؟

كرونا علائم و عوارض بي‌شماري دارد و در حالي كه تصور مي‌كرديم موفق به شناسايي تمام علائم آن شده‌ايم، پزشكان مشكلات شنوايي در افراد مبتلا به اين بيماري را گزارش كرده‌اند.

از زمان شيوع ويروس كرونا چندين ماه مي‌گذرد، با اين حال همچنان محققان علائم و عوارض جديد آن را كشف مي‌كنند. در گذشته مشخص شده بود كه از دست دادن حس بويايي و چشايي از علائم ابتلا به اين بيماري محسوب مي‌شوند و حالا تيمي از محققان موفق به كشف يكي ديگر از نشانه‌هاي ابتلا به كرونا شده‌اند.

محققان بريتانيايي اخيرا مقاله‌اي را در ژورنال « International Journal of Audiology» به چاپ رسانده‌اند كه از مشكلات شنوايي در افراد بيمار خبر مي‌دهد. طبق اين پژوهش، شماري از بيماران با مشكل ناشنوايي دست و پنجه نرم مي‌كنند و تعدادي از آن‌ها نيز وزوز گوش را تجربه مي‌كنند.

پزشكان در اين مقاله ۱۲۱ فرد مبتلا به كرونا با علائم شديد را مورد بررسي قرار دادند كه ۱۳ درصد آن‌ها تقريبا ۸ هفته پس از ترخيص از بيمارستان، اختلالات شنوايي را گزارش كرده‌اند. در حال حاضر محققان بطور دقيق نمي‌توانند مشكلات شنوايي را يكي از علائم كرونا يا عوارض آن بدانند، چرا كه شايد اقدامات ديگر مانند روش درمان باعث چنين موضوعي شده باشد.

منبع: 

https://digiato.com/article/2020/08/22/%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%86%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a8%d8%aa%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7/

ميز تحرير ديواري چيست

فضاي كم اتاق خواب سخت بسياري از خانه هاي ايراني است. ميز تحرير هم جزء جدا نشدني اطاق جوانان است برآيند اينكه احتمالاً در ابتدا خيلي ها با اين موضوع كناره آمده و كمبود فضاي اتاق را بجان بخرند، اما دائم راهكاري براي حل سخت هستي دارد. در اين پست با طرح هاي خلاقانه ميز تحرير ديواري با قابليت الي شوندگي، آشنا خواهيد شد كه نه فقط فضاي زياد كمي نسبت به ميزهاي تغيير ناپذير اشغال مي كند، بلكه از لحاظ زيبايي و كاريي نيز اگر بهتر نباشند، بي گمان كمتر نيستند.
30 مدل ميز تحرير ديواري با توانايي تاشو پسنديده اطاق خوابهمچنين با پروا به اينكه وسايل الكترونيك قابل حمل همانند لپ تاپ و تبلت امروزه كل گير شده اند، و از اين وسايل براي اتمام تحقيق و تكاليف نيز بهره‌گيري مي شود، ساير نمي شود تنها يك محدوده ويژه را براي كار با چنين وسايلي در عقيده گرفت. مزيت بزرگ ميز تحرير ديواري تاشو اين است كه در تمام اطاق هاي خانه مي شود از آنها استفاده كرد. از راهرو و اطاق نشيمن گرفته الي پذيرايي و حتي آشپزخانه نيز مي تواند محيط‌ مناسبي براي نصب و پيشه با چنين ميزهايي باشد.
30 مدل ميز تحرير ديواري با قابليت تاشو مناسب اطاق خوابافرادي كه به نما ميز خيلي اهميت مي دهند، شدني است بخاطر نما خيلي ساده و گاهي غيرمعمول ميزهاي ديواري چندان رغبتي به خريد اين مدل ميزها نداشته باشند، اما اصلا جاي نگراني نيست، بعضي مدل ها هستند كه زياد همانند به ميز تحرير ثابت ديده مي شوند. به ويژه وقتي كه زاويه حصار قرار بگيرند. همانطور كه در شكل اول تماشا مي كنيد، اين مدل ها وقتي باز مي شوند، بخاطر پايه دار بودن، خيلي مانند ميز تحرير تغيير ناپذير ديده مي شوند. وقتي هم كه جمع مي شوند، دقيقا پيشه يك كتابخانه يا شلف ديواري را انجام مي دهند. ميز تحرير ديواري با چنين قابليتي، يك انتخاب كاملا هوشمندانه است.