جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

ویوو S15 پرو با تراشه Dimensity 8100 و ویوو S15 با تراشه Snapdragon 870 رونمایی شدند

سری S15 ماه گذشته با ویوو S15e رونمایی شد و اکنون به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، از دو مدل جدید از جمله اولین گوشی ویوو مجهز به تراشه Dimensity 8100 پرده‌برداری شده است. هر دو گوشی دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED ساخت سامسونگ و باتری‌های شارژ سریع هستند.

ویوو S15‌ پرو

ویوو اس ۱۵ پرو (vivo S15 Pro) به تراشه Dimensity 8100 مدیاتک مجهز است که با سیستم خنک‌کننده‌ی «gaming-grade» ادغام می‌شود و دمای تراشه را ۱٫۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌دهد. افزون‌براین، یک تراشه جانبی به نام Gaming Graphics Core Pro برای کمک به پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 جهت اجرای بازی‌ها با نرخ فریم ثابت دارد.

تراشه ویوو اس ۱۵ پرو

ویوو S15 پرو صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ پیکسل دارد که بسیار روشن است و با ارائه‌ی حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت، کالیبراسیون رنگ عالی به‌همراه پشتیبانی از +HDR10 را نوید می‌دهد.

نمای جلو و پشت ویوو اس ۱۵ پرو

صفحه‌نمایش گوشی مذکور از نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ بهره می‌برد که برای گیمینگ مناسب است. در حالت عادی، نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی اجرا می‌شود؛ اما می‌تواند تا ۱۰۰۰ هرتز افزایش پیدا کند. بلندگوهای گوشی از نوع استریو است و برای عملکرد بهتر، یک موتور در راستای محور X و ۵۰۰ پیش‌تنظیم برای بازخورد لمسی وجود دارد. ویوو گوشی جدیدش را با پوشش آنتن ۳۶۰ درجه، شامل دو آنتن Wi-Fi و بلوتوث برای اتصال پیوسته و بدون وقفه تولید کرده است.

صفحه‌نمایش ویوو اس ۱۵ پرو

در بخش دوربین‌ها، ویوو S15 پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل IMX766V سونی با اندازه حسگر ۱٫۱.۵۶ اینچی با پیکسل‌های یک میکرومتری که میزبانی می‌کند که قبلاً در X70 پرو استفاده شده بود. دوربین اصلی همچنین دارای لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و دیافراگم f/1.9 است.

دوربین ویوو اس ۱۵ پرو

دوربین بعدی از نوع فوق عریض، وضوح ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۶ درجه دارد که به‌عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند؛ زیرا می‌تواند از نزدیک فوکوس کند. آخرین دوربین در پنل پشت، از نوع عمق‌سنج با وضوح ۲ مگاپیکسل است. در پنل جلو، گوشی مذکور از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.45 بهره می‌برد.

شارژ ۸۰ واتی ویوو اس ۱۵ پرو

وظیفه‌ی تأمین انرژی ویوو S15 پرو را باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی برعهده دارد که می‌تواند در ۱۸ دقیقه ۷۰ درصد و در ۳۵ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ شود. افزون‌براین به لطف جریان شارژ بسیار کارآمد همیشه خنک نگه داشته می‌شود.
منبع: 
https://www.zoomit.ir/mobile/382418-vivo-s15-pro-arrives-dimensity-8100-s15-snapdragon-870-chipset/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.