یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

شغل مديريت صفحات اجتماعي

تحليل ديتا و اطلاعات آماريو مورد بعدي كه به عنوان ادمين يك پيج اينستاگرامي بايد بدانيد، تحليل ديتا و اطلاعات آماري است، احتمالاً بدانيد كه اينستاگرام ويژگي به اسم (حساب پيشه اي) دارد كه به پروفايل بيزينس هم معروف است، اين ويژگي به شما كمك مي كند كه تحليل درستي از مخاطبان خود داشته باشيد و اطلاعات آماري مربوط به پروفايل و پست ها و ديگر تقسيم هاي اينستاگرام به شما نمايش مي دهد، يك ادمين پيج علاوه بر آشنايي با تمام اين داده هاي آماري بايد تحليل و بصيرت درستي هم دربارهپكيج آموزشي اينستاگراماين سوژه داشته باشد تا در پيشرفت و رشد پيج تصميمات و راهبرد هاي راستي را اتخاذ كند.


اجراي كمپين هاي تبليغاتيبه عنوان يك مدير صفحه اينستاگرام بايد بتوانيد كمپين هاي تبليغاتي با هدف خاصي را برگزار كنيد، اجراي كمپين هاي تبليغاتي در اينستاگرام نيازمند تجربه و مهارت كافي است. شما بايد با پيج هاي پسنديده براي تبليغات آشنا باشيد و تجربه كافي در تبليغات را داشته باشيد كه با بودجه هاي گوناگون يك سازمان بتوانيد كمپين هاي مناسبي را برگزار كنيد. تبليغات اصول و تكنيك دارد و يك ادمين شبكه اجتماعي با روند تبليغات و بازخوردهاي مخاطبان آشنايي كامل دارد.

سامسونگ به سرعت 8.5 گيگابيت برثانيه در اينترنت 5G رسيد

رسانه كليك – سامسونگ اعلام كرد در يك برنامه آزمايشگاهي توانسته است به بالاترين سرعت ثبت شده براي نسل پنجم اينترنت دست پيدا كند. در اين آزمايش طيف امواج ميكرومتري mmWave) 800) مگاهرتزي با فناوري «چند كاربر-چند ورودي-چند خروجي» موسوم به MU-MIMO تركيب و روي برترين بستر موجود دنيا يعني «واحد دسترسي موج ميكرومتري 5G سامسونگ» يا Samsung 5G mmWave Access Unit اجرا شد. 

در اين آزمايش با استفاده از دو گوشي تلفن سرعت انتقال داده به حدود 4.3 گيگابيت بر ثانيه در هر كدام از دستگاه‌ها رسيد و بالاترين سرعت حاصل براي هردوي دستگاه‌ها به عدد بي‌سابقه 8.5 گيگابيت بر ثانيه رسيد. براي رسيدن به اين سرعت از دو فناوري كليدي يعني تجميع حامل و MU-MIMO استفاده شد.

mmWaveاين آزمايش نشان دهنده نقطه اصلي تمايز 5G با نسل‌هاي قبلي، يعني استفاده از طيف امواج ميكرومتري يا mmWave است. گسترده بودن پهناي باند اين طيف به اپراتورهاي موبايل امكان مي‌دهد تا به سرعت‌هاي چندگيگابايتي برسند، كاري كه در طيف‌هاي باندهاي پايين‌تر امكان آن وجود نداشت. در سرعت‌هاي چندگيگابيتي، كاربر مي‎تواند تجربه‌اي كاملا متمايز از خدمات موبايلي 5G داشته باشد. اپراتورهاي موبايل هم مي‌توانند خدماتي كاملا جديد و غني‌تر مانند استريم ويديوهاي 8K را انجام دهند. خدماتي جديد مانند آموزش از راه دور با استفاده از واقعيت افزوده و كنفرانس با استفاده از تصاوير شركت كنندگان از طريق واقعيت مجازي هم بخشي از خدمات كاملا نويني هستند كه بسياري از آنها را هنوز نمي‎شناسيم.

امروزه برخي از كشورها، مانند ژاپن، كره‌جنوبي و آمريكا از طيف امواج ميكرومتري استفاده مي‎كنند و دو كشور هم خدمات عمومي 5G را با استفاده از اين طيف ارائه كرده اند. در عين حال بيشتر از 15 كشور هم در سال‌هاي آتي به جمع كشورهاي دارنده 5G mmWave اضافه خواهند شد.

هيون‌هو پارك، معاون ارشد تجارت شبكه سامسونگ مي‎گويد «سامسونگ همچنان به پيشتازي در توسعه فناوري 5G mmWave ادامه خواهد داد. اين آزمايش موفق ثابت كرد كه mmWave توانايي خلق نسل جديدي از كسب‌وكارها و ايجاد فرصت‌هاي جديد براي اپراتورهاي موبايل را دارد».

او افزود «ما به دنبال استفاده از اين تحول فناوري براي تسريع در حركت مداوم‎مان براي رسيدن به يك اكوسيستم نوآورانه و انعطاف‌پذير براي mmWave هستيم».

سامسونگبخش شبكه سامسونگ در حوزه ايجاد و بكارگيري موفق راهكارهاي نقطه به نقطه 5G از چيپست، راديو، هسته شبكه و پلتفرم‌هاي ابري براي هردوي باندهاي متوسط (2.5 تا 3.5 مگاهرتز) و فركانس‌هاي mmWave) 28 تا 38 گيگاهرتز) پيشتاز بوده است. اين شركت در اصلي‌ترين بازارها شامل كره‌جنوبي و آمريكا، همواره حامي خدمات تجاري 5G بوده و در نتيجه اين دو كشور در ميان بالاترين سطح‌هاي بكارگيري فناوري و تعداد كاربر 5G هستند. اين شركت همچنين بصورت فعال از بكارگيري 5G در ژاپن حمايت مي‌كند. نكته آخر آنكه سامسونگ با سرعت، در حال توسعه جاي پاي خود در بازار جهاني 5G از طريق ورود به بازارهاي جديد مانند كانادا و نيوزيلند است.

منبع: 

https://click.ir/1399/02/20/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-8-5-%da%af%db%8c%da%af%d8%a7%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%ab%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7/

اسنپدراگون 768G ؛ چيپست جديد كوالكام براي گوشي‌هاي Redmi

رسانه كليك – مشخصات نسخه جديد گوشي شيائومي Redmi K30 5G با چيپست جديدي به نام اسنپدراگون 768G منتشر شد. اين يك زيرساخت جديد است كه توسط كوالكام براي گوشي‌هاي جديد ردمي طراحي شده است.‌‌‌‌‌‌ 

اگرچه ابتدا هيچ اطلاعاتي از اين چيپست وجود نداشت اما آرام آرام مشخصاتي از آن در حال فاش شدن است.

اين پردازنده داراي يك هسته 2.8 گيگاهرتزي، يك هسته 2.4 گيگاهرتز يك دسته شش‌تايي 1.8 گيگاهرتزي است. بخش پردازنده گرافيكي آن همچنان Adreno 620 خواهد ماند اما 20 درصد بهبود يافته و به جاي 625 مگاهرتز از 750 مگاهرتز ساعت استفاده شده است.

امتياز اسنپدراگون 768G در AnTuTu به 360هزار رسيده است؛ يعني بالاتر از 300هزار! پس امتياز نسبتا معمولي را دريافت كرد. از طرفي عملكرد كلي حدود 10درصد بهتر شده است. به اين معني كه بايد انتظار افزايش قيمت را داشته باشيم؛ احتمالا از 310 دلار براي تلفن 6/64 گيگابايتي قيمت‌گذاري شود.

منبع: 

https://click.ir/1399/02/20/snapdragon_768g_is_real_specs_leak_online/

انواع بازاريابي: معرفي ۱۰ مدل رايج بازاريابي كسب‌وكارها

بازاريابي از طريق برندسازي و يا اسم تجارييكي از رايج‌ترين گونه ها بازاريابي مربوط به بازاريابي از طريق برندسازي است. محصولات و خدمات ارائه شده احتياج به تمركز و جايگاهي در بازار قصد دارند. براي اين هدف يك اسم بازرگاني و يا همان برند لازم است الي بتوانند اين جايگاه را توسط بياورند، تا تبديل به يك پروژه‌ي موفق گردند. اسم بازرگاني و يا همان برند يك باره بازاريابي است كه به عنوان پايه‌اي براي آگهي‌ها و تبليغات آينده عمل مي‌كند. نام تجاري كمك مي‌كند كه محصول يا خدمات ارائه شده جذاب‌تر شده و بيشتر در ياد بمانند. نام‌هاي بازرگاني اغلب دربرگيرنده اسامي متمايز، شعارها و همين‌طور طرح‌هاي گرافيكي مثل لوگو مي‌گردند.
بازاريابي از طريق روابط عموميروابط عمومي گونه‌اي از تبليغات است كه توسط بيانيه‌ها، جوايز، كارهاي بزرگ و قابل توجه يك كمپاني جمع‌آوري مي‌شود. روابط عمومي از انواع بازاريابي مي‌باشد كه به همراه كمپين تبليغات دوشادوش قبل مي‌رود. اين هم يگانه از روش‌هاي تبليغاتي براي برند خاصي مي‌باشد كه توسط برنامه‌ريزي دقيق و از راه صدور بيانيه‌هاي مطبوعاتي و يا انتشارات رسانه‌هاي خبري و اطلاعاتي مانند راديو تلويزيون روزنامه اتمام مي‌پذيرد.
مطلب پيشنهادي:  ركود در بازار ايران و كسب‌وكار كامياب در آنبازاريابي از راه توزيع تبليغاتتبليغات از طريق خريدن وقت از راديو و تلويزيون يكتا از شايع‌ترين گونه ها تبليغات است. بازاريابي براي مشتريان خفته از راه راديو بر روي راز و صدا و عباراتي متمركز مي‌شود لغايت بتواند پروا سمعي مشتري را به فرآورده باره نظر جذب كند. اما در برابر بازاريابي تلويزيوني مي‌تواند به‌راحتي به مخاطبان برنامه‌هاي مختلف از طريق جمعيت شناسي ارائه گردد و عموماً شبكه‌هايي باره منظور اين گروه پيمان مي‌گيرد كه از مخاطبين و جمعيت‌شناسي بالايي برخوردار باشند.
بازاريابي خريد و يا بسته‌بنديبسته‌بندي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي يك فرآورده از نظر بازاريابي مي‌باشد، كه بيشتر جايگاه محصولات در قفسه‌هاي فروش فروشگاه‌ها تعيين مي‌كند. بسته‌بندي بيش‌تر از اينكه ظرفي باشد كه محصول را نگهداري مي‌كند، وسيله‌اي است كه به شناخت اسم بازرگاني محصول، ايمني مصرف كننده، تضمين مشتري و فرصت‌هاي خرده‌فروشي كارايي بسزايي مي‌گذارد. براي بسياري از شركت‌هاي مهم تجاري، بسته‌بندي شامل معرفي، تصوير و تبليغات مي‌باشد.
بازاريابي با حضور آنلاينيكي از رايج‌ترين گونه ها بازاريابي كه امروزه با استقبال زيادي از سمت كسب‌وكارها باره پيشباز گرفته است، بازاريابي آنلاين مي‌باشد. اينترنت و تمام ابزارهاي جايگزين آن پسينيان مدل و مرز براي بازاريابان است. حضور آنلاين تقريباً يگانه از ضروريات سده بيست و يكم و به عنوان بخشي از هرگونه سعي بازاريابي به حساب مي‌آيد. بازاريابي مي‌تواند در يك حوزه عظيمي از فرمت‌ها، وب‌سايت‌ها و يا شبكه‌هاي اجتماعي و برنامه‌هاي كاربردي تلفن همراه سپريدن شود. همين‌طور مي‌تواند براي سفارشي‌سازي و تبليغات بر پايه محتوا و تعامل مخاطبان امكانات زيادي برپايي كند.
بازاريابي مستقيم هنگامي كه توليدكنندگان آوش تك به‌صورت مستقيم با مصرف كنندگان تعامل مي‌كنند، در بازاريابي سر راست كمپاني كرده‌اند. هدف از اين نوع تعامل اين است كه هيچ واسطه‌اي به‌عنوان شخص ثالث، مثل اشكال فروش و يا عمده فروش در ميان نباشد. بازاريابي مستقيم مي‌تواند از طريق پست، تلفن و اينترنت انجام شود، زيرا شركت‌ها، محصولات و خدمات خود را به طور مستقيم به دست مصرف كنندگان خود مي‌رسانند و بدين ترتيب فروش مي‌كنند.

با بهترين برنامه‌هاي ويرايش فيلم و ويديو آشنا شويد

 

فيلم و ويديوها در حال تغيير دادن نحوه ارتباطات ما هستند و افراد زيادي تمايل به ضبط و به اشتراك‌گذاري آن‌ها با دوستان و خانواده‌هايشان دارند. در اين بين، نياز به نرم‌افزارها و برنامه‌هاي ويرايش فيلم و ويديو بيش از هر زمان ديگري احساس مي‌شود. در حال حاضر، نرم‌افزارهاي زيادي در اين زمينه وجود دارند كه مي‌تواند باعث سردرگمي شما شود. ما در اينجا سعي كرده‌ايم بهترين گزينه‌ها را براي شما معرفي كنيم. پس با ما همراه باشيد.

VSDC Video Editor

VSDC Video Editor يك نرم‌افزار رايگان براي ويرايش فيلم و كليپ است و قابليت‌هاي بسيار زيادي دارد. اين برنامه داراي طيف وسيعي از فيلترها، افكت‌هاي انتقال و قابليت‌هاي اصلاح رنگ بوده و كار كردن با آن بسيار راحت است. بنابراين افراد مبتدي هم مي‌توانند از امكانات آن بهره ببرند. به‌لطف پشتيباني VSDC از فرمت‌هاي گسترده، شما امكان اديت همه فايل‌هاي ويديويي محبوب را خواهيد داشت.

  • فرمت‌هاي ورودي: AVI ،MP4/M4V ،3GP/2G2 ،MOV ،HDVideo/AVCHD ،WMV ،DVD/VOB و غيره
  • فرمت‌هاي خروجي: DVD ،AVI ،MPEG ،MP4 ،MOV ،MKV ،WMV و غيره
  • مزيت‌ها: اينترفيس خوب، استفاده راحت براي مبتدي‌ها
  • محدوديت‌ها: پشتيباني فني آن رايگان نيست.

VideoPad

VideoPad يك نرم‌افزار ساده اديت فيلم و ويديو براي افراد مبتدي است و كاملا با نيازهاي اديتورهاي غيرحرفه‌اي مطابقت دارد. اين برنامه در عين ساده بودن، داراي قابليت‌هاي زيادي براي ويرايش است كه از آن جمله مي‌توان به انواع انتقال‌ها، افكت‌ها و گزينه‌هاي تنظيم سرعت اشاره كرد. اگر شما دوست داريد از انتقال‌ها استفاده كنيد و ويديوكليپ‌هاي زيادي داريد، VideoPad بيش از ۵۰ افكت انتقال دارد. بعد از اعمال آن، شما همچنين مي‌توانيد سرعت ويديو را براي ساختن اسلوموشن يا ويديوي سريع تنظيم كنيد. ضمنا قابليت صوتي اين برنامه به شما اجازه خواهد داد تا نريشن‌هايي را براي ويديوي خود ضبط نماييد.

  • فرمت‌هاي ورودي: avi ،wmv ،mpv ،divx و موارد ديگر
  • فرمت‌هاي خروجي: WMV ،AVI
  • مزيت‌ها: اينترفيس كاربردي
  • محدوديت‌ها: برخي قابليت‌ها زماني كه از نسخه رايگان آن براي مدت طولاني استفاده كنيد غيرقابل‌دسترس مي‌شوند.

Kdenlive

برنامه ويرايش فيلم و ويديو

Kdenlive يك نرم‌افزار متن باز ويرايش فيلم و كليپ است كه با دستگاه‌هاي ويندوز، مك و لينوكس سازگار است. اين برنامه توانسته است ابزارهاي ساده ويرايش ويديو براي افراد مبتدي را در كنار قابليت‌هاي پيشرفته براي حرفه‌اي‌ها جمع كند و يك پكيچ عالي در اختيار همه كاربران قرار دهد.

Kdenlive داراي تايم‌لاين چندگانه است و شما مي‌توانيد ويديوها و كليپ‌هاي مختلف خود را در تايم‌لاين آن وارد كنيد. اين برنامه همچنين از فايل‌هاي شما بك‌آپ مي‌گيرد تا در مواقعي مانند كرش كردن هيچ نگراني درباره فايل گم‌شده نداشته باشيد.

شما از فروم آنلاين آن مي‌توانيد سوالات خودتان را بپرسيد؛ البته توجه داشته باشيد كه جواب سوال خود را هميشه نخواهيد گرفت چون تيم پشتيباني‌كننده‌اي براي آن وجود ندارد.

  • فرمت‌هاي ورودي: QuickTime ،AVI ،WMV ،MPEG و موارد ديگر
  • فرمت‌هاي خروجي: mpeg ،avi ،mp4 ،mov و موارد ديگر
  • مزيت‌ها: به شما اجازه مي‌دهد تا قابليت‌هاي برنامه را افزونه‌هاي رايگان گسترش دهيد.
  • محدوديت‌ها: فاقد پشتيباني فني

DaVinci Resolve

برنامه ويرايش فيلم و ويديو

DaVinci Resolve يك نرم‌افزار پيشرفته و حرفه‌اي براي ويرايش فيلم و ويديو است. از قابليت‌هاي فراوان آن مي‌توانيم به اديت چند دوربينه، ويرايش سه‌بعدي، افكت‌هاي حركت و نويز كنسلينگ فضايي اشاره كرد. در واقع مي‌توانيم بگوييم كه شما تقريبا هر نوع اديت حرفه‌اي فيلم و ويديو و اصلاح رنگ را مي‌توانيد با اين برنامه انجام دهيد.

  • فرمت‌هاي پشتيباني‌شده: ARI ،MTS ،MXF ،AVI ،CIN ،DNG ،DPX ،CDX ،MP4 ،MXF ،EXR ،MOV
  • مزيت‌ها: كيفيت تصوير فوق‌العاده، اصلاح رنگ‌هاي عالي
  • محدوديت‌ها: مبتدي‌ها براي ياد گرفتن آن كمي نياز به زمان خواهند داشت.

منبع:

https://itresan.com/298282/%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%88-%d9%88%db%8c/

اسمارت‌فون وان‌پلاس Z احتمالا با تراشه اسنپ‌دراگون 765 روانه بازار خواهد شد

اسمارت‌فون وان‌پلاس Z حلقه ارتباط محصولات كمپاني چيني در اوايل سال 2020 است؛ چرا كه اين محصول بايستي تلاش كند تا شوك قيمت‌گذاري اسمارت‌فون‌هاي وان‌پلاس 8 و 8 پرو در زمان عرضه را كاهش دهد. بر اساس برآوردهاي اوليه قرار بود اين هندست وان‌پلاس 8 لايت نامگذاري شود؛ اما بعدها نام وان‌پلاس Z بر سر زبان‌ها افتاد. با توجه به آخرين اخبار منتشر شده به‌نظر مي‌رسد كه وان‌پلاس Z طي ماه جولاي معرفي خواهد شد.

شايعه جديدي كه امروز منتشر شده ادعا مي‌كند كه توان پردازشي وان‌پلاس Z از طريق تراشه اسنپ‌دراگون 765 ساخت شركت كوالكام تامين خواهد شد. اين در حاليست كه شايعات پيشين به كرات از به‌كارگيري تراشه Dimensity 1000L كمپاني مدياتك حكايت داشتند.

اين موضوع در وهله نخست به‌ منزله خطايي از سوي اشخاص خبرچين تلقي مي‌شود؛ اما بايستي به‌خاطر داشت كه اظهارات پيشين نيز صرفا بر پايه گمانه‌زني‌هاي تاييد نشده مطرح شدند. تاخير ايجاد شده در عرضه وان‌پلاس Z احتمالا با تراشه مورد استفاده در اين هندست مرتبط است. در ابتداي امر قرار بود اسمارت‌فون وان‌پلاس Z در كنار مدل‌هاي وان‌پلاس 8 و 8 پرو و با تراشه Dimensity معرفي شود؛ اما در اين ميان كمپاني كوالكام نيز دست به كار شده و براي واگذاري تراشه اسنپ‌دراگون 765 پيشنهاد وسوسه‌كننده‌اي را به وان‌پلاس ارائه نموده است.

از اين گذشته، كمپاني وان‌پلاس از بدو تاسيس خود يكي از مشتريان اختصاصي تراشه‌هاي كوالكام بوده و همكاري نزديك مهندسين اين 2 كمپاني تقريبا در كليه رويدادها يا نشست‌هاي مطبوعاتي مورد توجه قرار گرفته است. بنابراين اكنون اين پرسش مطرح مي‌شود كه آيا كوالكام به آساني خواهد پذيرفت كه يكي از مشتريان اختصاصي خود را حتي براي يك دوره زماني كوتاه ناديده بگيرد؟ پاسخ احتمالا منفي است.

در صورت صحت اين فرضيه، تاخير ايجاد شده در معرفي اسمارت‌فون وان‌پلاس Z توجيه‌پذير خواهد بود؛ چرا كه در ابتداي امر اين هندست بر پايه يك تراشه خاص طراحي شده است و اكنون بايستي ميزبان تراشه‌اي متفاوت باشد. تمامي اين اقدامات احتمالا چندين ماه زمان خواهند برد.

نكته تاسف‌بار اينكه تراشه‌هاي Dimensity 1000 و 1000L ظاهرا از توان پردازشي بسيار بالاتري نسبت به تراشه اسنپ‌دراگون 765 برخوردار هستند. بنابراين در صورت استفاده از تراشه ساخت كوالكام انتظار مي‌رود كه وان‌پلاس با اعمال بهينه‌سازي‌هاي نرم‌افزاري به كاربران اطمينان دهد كه اختلاف سرعت ميان اسمارت‌فون وان‌پلاس Z و مدل‌هاي وان‌پلاس 8 و 8 پرو چندان قابل‌توجه نباشد.

مطابق روال معمول اين‌بار نيز توصيه مي‌شود تا به صحت و سقم اين اطلاعات با ديده ترديد نگاه كنيد؛ چرا كه موارد فوق صرفا در حد گمانه‌زني‌هاي تاييدنشده هستند.

منبع:

https://itresan.com/298657/%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%88%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-z-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4/

خريد ميز نماز تاشو باكس دار | راهنماي خريد بهترين ميز نماز

ميز صلوة تاشونشستن و برخاستن از زمين براي خيلي از ما دشوار و غمگين كننده است. ميز تاشو براي نماز اين مشكل را به راحتي حل كرده. ساير نيازي به نشستن و برخاستن از زمين نيست. به راحتي با داشتن يك ميز صلوة تاشو مي‌توانيد ميز نماز تاشو باكس دار  پرستش خود را سپريدن دهيد.

اين محصول بسيار مناسب براي كاربرد افراد مسن يا افراديكه دچار بيماري هايي از قبيل كمردرد، پا درد، زانو درد و يا ساير مسائل مربوط به پزشكي ميباشند، ميز صلوة چوبي وزن بسيار كمي داشته و قابل ترابري بوده كه به غير از منازل قابل بهره‌گيري در مساجد، سفر ها و همگي محيط‌ هايي كه دربايستن به نماز خواندن است.ميز صلوة تاشو
سطح رويه آن شيبدار بوده لغايت براي سجده كردن نمازگزار راحتتر باشد، يك قسمت در زير آن جهت نگهداري مهر دارد. پايه هاي ميز از لوله هاي فلزي با كيفيت صحيح شده و به يكديگر پرس شده اند، از سه سرنوشت لغايت شده و ناچيز جا ميشود، قسمت پايين ستون ها داراي ضربه راهبند است و باعث خرابي فرش و موكت نشده و در ضمن سُر نميخورد.
ميز صلوة پسنديده براي مساجدشايد گرد از دلايلي كه ديگر كسان نا آمدن به مسجد و خواندن نماز در اين فضا را ندارند، مشكلاتي در بلند شدن و نشستن آنهاست. ميز صلوة ام دي اف بهترين وسيله براي براي مساجد است الي همه افراد بتوانند با هم به اين كار مشغول شوند.
بهترين هديههديهروز پدر و يا روز مادر و يا حتي در همگي روز هاي خاصي كه قرار است به عزيزانتان هديه بدهيد، براي يك فرد كه در سپريدن كارهاي يوميه كم طاقت است، بهترين هديه دادن امكاني است كه فرد بتواند كارهايي را كه برايش سخت است به راحتي سپريدن دهد. خريد ميز صلوة تاشو بعنوان هديه يه يك سالمند و يا يك فرد ناتوان مي‌تواند خوشحالي زيادي را براي او داشته باشد.
فضاي كافيميز نماز تاشو جهت اقامه نماز براي سالمندان و افرادي كه به هر دليل توانايي صلوة احضار به چهره ايستاده را ندارند استعمال دارد. ميز صلوة اشوست و در اثناء عدم احتياج ميتوان آنرا جمع كرد الي فضاي زيادي اشغال نكند. اين ميز وزن بسيار كمي دارد به همين علت در مسافرت و پيكنيك به راحتي قابل حمل است. اين ميز قابليت تنظيم بلندي دارد الي هر آدم بتواند متناسب با قد خود آنرا تنظيم كند. .
مسافرتيميز صلوة تاشو مسافرتي زياد كاربردي در مواقعي است كه براي اتمام امور مختلف همانند زيارت و يا تفريح به محيط‌ هايي ديگر سفر مي‌كنيد. اگر شما به يك مكان زيارتي سفر كنيد و احضار نماز در آنجا براي شما سخت باشد، اين ميز به شما كمك مي‌كند لغايت با گمان راحت اين عبادت را انجام دهيد.
روش استفادهبراي آماده كردن ميز نماز تاشو بايد آن را از حالت جمع شدگي بيرون كنيد، پيش درآمد ستون ها را از هم مفتوح كنيد، اركان به چهره ضربدري خواهد بود، سپس پايه خلاص شده را درون گرد از دو زوج اريكه پلاستيكي پايين تخته پيمان دهيد، اين تخت ها جهت اثبات پايه و تنظيم بلندي سطح ميز تعبيه شده است، بالا و زير هر چهار پايه ضربه راهبند نصب شده تا آسيبي به ذيل تخته سازه وارد نشود،ميز نماز
همچنين اين ضربه مانع راهبند از ليز خوردن مي شوند، روي تخته يك تكه چوب اضافي قرار ديتا شده كه محل پيمان گيري مهر مي باشد، خواهشمندم از نشستن روي اين ميز خودداري كنيد، اين ميز صرفا جهت احضار صلوة مي‌باشد.
موارد استفادهميز نماز و ميز مطالعه كتاب و قرآن و دعا ، و ميز غذاخوري شخصي.قابل بهره‌گيري در مراكز آموزشي و اداري و بازرگاني و منازل.در ابعاد استاندارد و سفارشي.نحوه خريدخريد اينترنتي ميز صلوة تاشو اين امكان را مي‌دهد لغايت در هر نقطه اي از ايران هستيد، اين فرآورده را خريداري كنيد.  ميز صلوة تاشو قيمت زيادي ندارد و با توجه به امكانات و ويژگي هاي اين ميز مي‌تواند زياد پر مصرف براي شما باشد. فروش ميز صلوة تاشو از طريق سايت آريا رهپويان آپادانا چهره بگيرد. با مشاورين ما در تماس باشيد.
ويژگي هاي محصول:با قابليت افزايش و كاهش ارتفلع و جمع شدن پايه هاجنس باكس ميز MDFصفحات نئوپان ملامينه با نوار لبه PVC و روكش ضد خشپايه ها لوله مبلي با رنگ كوره اي استاتيكابعاد 32*42

آيفون SE 2020 به‌لطف تراشه A13، تمام گوشي‌هاي اندرويدي را از رده خارج مي‌كند

همه‌گيري ويروس كرونا باعث شده است امروزه افراد زيادي در سراسر دنيا كار خودشان را از دست دهند؛ به‌همين‌دليل، نمي‌توانند هزينه‌‌ي زيادي براي تهيه‌ي گوشي جديد پرداخت كنند. آيفون SE 2020، جديدترين ميان‌رده‌ي اپل، در زمان مناسبي معرفي شده و به‌لطف بهره‌مندي از تراشه‌ي قدرتمند A13، ظرفيت زيادي براي موفقيت در بازار دارد. امروزه، شركت‌هاي گوشي‌ساز به‌منظور توليد محصولاتي مقرون‌به‌صرفه، به استفاده از تراشه‌هاي معمولي روي مي‌آورند. با‌اين‌حال، گوشي آيفون SE از جديدترين تراشه‌ي اپل استفاده مي‌كند.

آيفون SE نسل دوم ۴۰۰ دلاري به همان تراشه‌اي مجهز است كه اپل پيش‌تر از آن در پرچم‌دارش، آيفون ۱۱ پرو مكس، استفاده كرده و بسيار قدرتمند است. گرچه نتايج بنچمارك انتوتو نشان مي‌دهد احتمالا سرعت كلاك تراشه‌ي A13 در آيفون SE محدود شده است، اين گوشي همچنان به‌لطف A13 قوي‌تر از رقباي هم‌رده‌ي خود است. استفاده از چنين تراشه‌اي باعث مي‌شود آيفون SE جديد بسياري از قابليت‌هاي خانواده‌ي آيفون ۱۱ را دريافت كند؛ البته آيفون SE 2020 فاقد برخي قابليت‌ها نظير فيس ID و دوربين فوق‌عريض است. نكته‌ي مهم ديگر اين است كه بهره‌مندي آيفون SE جديد از تراشه‌ي A13 Bionic، پشتيباني نرم‌افزاري بلندمدت اپل از آن را تضمين مي‌‌كند. 

آيفون SE 2020 به‌لطف A13 مي‌تواند تمامي گوشي‌هاي اندرويدي را صرف‌نظر از قيمت‌شان از رده خارج مي‌كند

قابليت‌هاي جالبي كه به‌لطف تراشه‌ي A13 به آيفون SE آورد شده‌اند، عبارت‌اند از: حالت پرتره‌ي نرم‌افزاري،‌ جلوه‌هاي نوري استوديويي براي تصاوير، فناوري جديد HDR و امكان ضبط ويدئو 4K با نرخ ۶۰ فريم‌بر‌ثانيه. معمولا براي ثبت پرتره و ايجاد جلوه‌ي بوكه به دوربيني ثانويه نياز است كه بتواند عمق صحنه‌ها را تشخيص دهد؛ با‌اين‌حال، اپل در آيفون SE 2020 همچون گوشي‌ آيفون XR چنين كاري را به‌صورت نرم‌افزاري انجام مي‌دهد.

اپل گفته است به‌لطف تراشه‌ي جديد، ۶ جلوه‌ي نوري خاص به نرم‌افزار دوربين آيفون SE اضافه شده كه عملكردي در حد جلوه‌هاي استوديويي دارد. قابليت جديد HDR نيز باعث مي‌شود گوشي بهتر از قبل بتواند آيتم‌هاي روشن و تاريك موجود در صحنه‌ها را مديريت كند. اَوي گرين‌گارت، از تحليلگران مؤسسه‌ي Techsponential، مي‌گويد:

A13 اپل تراشه‌اي درخورتوجه به‌شمار مي‌آيد و مي‌تواند تمامي دستگاه‌هاي اندرويدي بازار را صرف‌نظر از قيمتشان شكست دهد. 

آيفون SE نسل دوم اپل مخصوص كساني است كه براي تعادل بين قيمت و قدرت پردازشي گوشي‌ها اهميتي ويژه‌ قائل هستند

تراشه‌ي A13 Bionic اپل مي‌تواند تمامي گوشي‌هاي اندرويدي امروزي را از رده خارج كند. اين موضوع تنها به مدل‌هاي ارزان‌قيمت و ميان‌رده مربوط نمي‌شود و حتي درمورد محصولات اندرويدي پرچم‌دار نيز صدق مي‌كند. آيفون SE 2020 توانسته است در جديدترين نسخه‌ي بنچمارك گيك‌بنچ امتياز ۱،۳۲۸ را در بخش عملكرد تك‌هسته‌اي كسب كند. اين امتياز مشابه امتيازي است كه پيش‌تر آيفون ۱۱ كسب كرده بود. درضمن، امتياز آيفون SE 2020 بسيار بيشتر از قوي‌ترين رقيب حال‌حاضر آيفون، يعني گوشي سامسونگ گلكسي اس ۲۰ اولترا است. پرچم‌دار جديد سامسونگ توانسته در گيك‌بنچ امتياز ۸۳۵ را كسب كند. 

كوويد ۱۹ و تأثيرات آن روي پول ‌خرج‌‌كردن مردم

همان‌طوركه اشاره كرديم، همه‌گيري ويروس كرونا نه‌تنها ده‌هاهزار نفر را در سراسر دنيا به كام مرگ كشانده؛ بلكه باعث بيكاري شمار درخورتوجهي از مردم شده است. امروزه، كاربران بيشتر سعي مي‌كنند هنگام خريد محصولاتي نظير گوشي‌هاي هوشمند به تعادل بين عملكرد پردازشي و قيمت آن‌ها توجه كنند. بدين‌ترتيب، آيفون SE 2020 مي‌تواند محصولي درخورتوجه براي اين افراد باشد. آيفون SE 2020 ‌هنگام عرضه در بازار ايران قيمت گراني خواهد داشت؛ اما اين موضوع براي بسياري از نقاط دنيا صدق نمي‌كند.

آيفون SE با برچسب قيمت ۴۰۰ دلاري موبايلي مقرون‌به‌صرفه به‌شمار مي‌آيد؛ به‌همين‌دليل، ظرفيت بسياري براي ديده‌شدن در بازار دارد. توني ساكوناگي، از تحليلگران مؤسسه‌ي Bernstein، با انتشار گزارشي جديد، از ظرفيت آيفون SE براي كسب آمار فروش چشمگير در بازار سخن به‌ميان آورده است. آيفون SE نسل دوم را نمي‌توان ازلحاظ ظاهري موبايلي مدرن خطاب كرد. اين گوشي از بدنه‌ي آيفون ۸ متعلق به سال ۲۰۱۷ با برخي بهبودهاي جزئي استفاده مي‌كند؛ با‌اين‌حال، از لحاظ سخت‌افزاري محصولي توانمند است و بيشتر توجهات به تراشه‌ي آن معطوف مي‌شود. 

آيفون SE 2020 به اپل امكان مي‌دهد اكوسيستم iOS را در بين كاربران بيشتري جا بياندازد

دستگاهي نظير آيفون SE با قيمت ۴۰۰ دلاري‌اش به اپل امكان مي‌دهد اكوسيستم iOS را در بين كاربران بيشتري جا بيندازد. اين يعني آيفون SE به دو طريق مي‌تواند باعث افزايش درآمد اپل شود: ۱. ميزان فروش خود گوشي؛ ۲. افزايش شمار كاربران اكوسيستم iOS و احتمال افزايش شمار كاربران سرويس‌هاي اشتراكي. در چند وقت اخير، اپل سرويس‌هاي اشتراكي جديد و جذابي نظير اپل TV پلاس و اپل آركيد راه‌اندازي كرده است تا درآمد خود را از بخش «خدمات» افزايش دهد. اهالي كوپرتينو سرويس‌هايي ديگر نظير اپل نيوز پلاس و اپل موزيك دارند كه كاربر براي استفاده از تمامي آن‌ها بايد ماهانه پول پرداخت كند. يكي ديگر از روش‌هاي درآمدزايي اپل، دريافت ۳۰ درصد از هزينه‌ي اپليكيشن‌هاي فروخته‌شده در فروشگاه آنلاين اپ‌استور است. 

هيولايي با نام A13

تراشه‌ي A13 اپل كه با نام كامل اي ۱۳ بايونيك (A13 Bionic) از آن ياد مي‌شود، نتيجه‌ي جديدترين دستاوردهاي متخصصان اين شركت در حوزه‌ي تراشه است. اين تراشه‌ از ليتوگرافي هفت نانومتر پلاس استفاده مي‌كند و به ۸/۵ ميليارد ترانزيستور مجهز است. ترانزيستورهاي بسيار كوچك موجود روي تراشه‌ها تمامي اعمال را انجام مي‌دهد؛ از محاسبات ساده گرفته تا پردازنده‌هاي مربوط به هوش مصنوعي و پردازش‌هاي فرمان‌هاي صوتي. براساس اطلاعات رسمي، پردازنده‌ي مركزي تراشه‌ي A13 از نوع پردازنده‌هاي ۶ هسته‌اي است. در بين ۶ هسته‌ي يادشده،‌ دو هسته از نوع Lightning با فركانس پردازشي ۲/۶۵ گيگاهرتز و چهار هسته‌ي ديگر با فركانس پردازشي ۱/۸ گيگاهرتز است و از آن‌ها با نام هسته‌هاي Thunder ياد مي‌شود.

دو هسته‌ي Lightning موجود در A13 در نقش هسته‌هاي اصلي ظاهر مي‌شود و روي انجام پردازش‌هاي سنگين نظير اجراي بازي‌هاي ويدئويي يا اسكرول در بين فيد خبري شلوغ فيسبوك متمركز است. چهار هسته‌ي ديگر Thunder نام دارد كه فركانس پردازشي‌اش پايين‌تر و كم‌مصرف‌تر است و در كارهاي سبك نظير پخش موسيقي يا برخي اعمال در پس‌زمينه استفاده مي‌شود. درضمن، وقتي آيفون SE را بدون استفاده مي‌گذاريد، گوشي ازطريق قدرت هسته‌هاي كم‌مصرف Thunder روشن مي‌ماند و به كار خود ادامه مي‌دهد.

تراشه‌ي به‌كاررفته در آيفون SE 2020 از پردازنده‌ي گرافيكي (GPU) اختصاصي و واحد پردازشي مبتني‌بر شبكه‌ي عصبي (NPU) بهره مي‌برد. اجزاي مختلف تراشه‌ي A13 دست‌به‌دست هم مي‌دهند تا آيفون SE بتواند ازپسِ انجام پردازش‌هاي مربوط به هوش مصنوعي، تصويربرداري، ديكُدكردن محتواي ويدئويي، پخش ويدئوهاي HDR، رمزنگاري و تشخيص فاصله‌ي سوژ‌ها از دوربين بربيايد. اين‌ها تنها بخشي از قابليت‌هاي A13 است و اين تراشه توانايي‌هاي بيشتري دارد.

مهندسان اپل A13 را به‌گونه‌اي طراحي كرده‌اند كه اين تراشه مي‌تواند اجزايي را غيرفعال كند كه هنگام انجام وظيفه‌اي خاص به آن‌ها نياز ندارد. بدين‌ترتيب، عمر باتري بهتري براي گوشي‌هاي مجهز به A13 فراهم خواهد شد. قائم‌مقام ارشد بخش مهندسي تراشه‌ها در اپل نيز مدتي پيش هنگام رونمايي گوشي‌هاي خانواده‌ي آيفون ۱۱ اين موضوع را اعلام كرده بود. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/25/347880/apple-second-gen-iphone-se-2020-outclasses-android-phones-a13-chip/

پتنت جديد سوني سيستم خنك كننده منحصربه‌فرد PS5 را نشان مي‌دهد

ظاهرا سوني از مدت‌ها پيش قصد داشته ظاهر و اطلاعات نهايي پلي‌ استيشن 5 را ماه ژوئن رونمايي كند؛ دقيقا همان ماه سال كه چند سال قبل در آن رونمايي اطلاعات نهايي و ظاهر كنسول بازي پلي‌ استيشن 4 را شاهد بوديم. بااين‌حال، اكنون ممكن است برنامه‌ها تغيير كرده باشند و شركت ژاپني مه سال جاري ميلادي اين اطلاعات را بيان و بازي‌هاي PS5 را رونمايي كند. درهرصورت، حقيقت مهم اين است كه زمان چنداني تا معرفي كنسول نسل‌نهمي سوني باقي نمانده است.

مدتي پيش، شايعه‌اي در اينترنت مطرح شد كه از مشكل PS5 براي خنك‌كنندگي فضاي داخلي خود خبر مي‌داد. اين شايعه را ابتدا خبرگزاري ويندوزسنترال منتشر كرد و مي‌گفت توان سخت‌افزاري چشمگير كنسول بازي سوني باعث مي‌شود با طرح توليدي آن نتوان به ميزان لازم دستگاه را خنك كرد؛ به‌همين‌دليل، برند پلي‌استيشن به‌شدت در خطر قرار گفته است. جيسون شراير، روزنامه‌نگار معروف دنياي بازي‌هاي ويدئويي، اين شايعه‌ها را‌ به‌سرعت رد كرد و پس از مدتي، مارك سرني، معمار ارشد پلي‌استيشن 4 و پلي‌استيشن 5 نيز آن‌ها را بي‌اساس دانست و از اين گفت كه سيستم خنك‌كننده‌ي PS5 طرفداران را بسيار راضي مي‌كند.

ساعاتي قبل سندي متعلق به دفتر رسمي ثبت اختراعات به دست عموم رسيد و نشان داد احتمالا سوني براي پلي‌استيشن 5 از چه سيستم خنك‌كننده‌اي بهره مي‌برد. اين سند شامل تصويري براي شرح قابليت‌هاي سيستم مذكور بود كه نه‌تنها متخصصان سخت‌افزار با ديدنش كارآمدي آن را تأييد مي‌كنند؛ بلكه با توصيف‌هاي افراد شناخته‌شده و خود سوني از آن هم جور درمي‌آيند. اين سيستم را گروهي به رهبري مارك سرني طراحي كرده‌ است كه نه‌تنها به‌شكل خلاقانه‌اي از گرم‌شدن دستگاه جلوگيري مي‌كند؛ بلكه طبق ادعاي افشاگران، جديد و ويژه به‌نظر مي‌رسد. 

پلي استيشن 5

ماجرا از جايي جالب‌تر مي‌شود كه بدانيد اين سند رسمي را در ۶ ‌ماهه‌ي آغازين سال ۲۰۱۸ (تقريبا دو سال قبل) سوني و برند پلي‌استيشن ثبت كرده است. اين موضوع نشان مي‌دهد احتمالا برخي شايعه‌ها درباره‌ي مشكلات پيش‌آمده بر سر راه سوني به‌منظور طراحي سيستم خنك‌كننده‌ي پلي‌استيشن ۵ واقعيت نداشته‌اند؛ زيرا ژاپني‌ها از مدت‌ها قبل براي اجراي چنين سيستمي برنامه‌ريزي داشته‌اند.

سند ثبت‌شده مي‌گويد سيستم خنك‌كننده‌ي PS5 در سطوح پاييني بورد دستگاه نصب مي‌شود كه ازقضا دقيقا سوراخ‌هايي مخصوص هدايت درست جريان گرما دارد. پيكربنديِ توصيف‌شده آزادي‌عمل بيشتري به مهندسان براي چينش جزء‌به‌ جزء سخت‌افزارهاي قرارگرفته درون PS5 داده است.

خنك‌كننده به اين شكل كار مي‌كند كه در آن سينك حرارتي (به عدد 21 در طرح رسم‌شده نگاه كنيد) زير بورد دوارِ (10) داراي چند سوراخ (h1) سوار مي‌شود. بورد درون محلي (A) قرار مي‌گيرد كه در آن دستگاه يكپارچه‌ي دوار (5) نصب شده است. مسيرهاي هدايت گرما (11) با سوراخ‌ها (h1) ايجاد مي‌شوند. اين مسيرها (11) دستگاه يكپارچه‌ي دوار (5) را به سينك حرارتي (21) وصل مي‌كنند.

سوني

اين سيستم ويژه و احتمالا پرخرج نه‌تنها دستگاه را هميشه خنك نگه مي‌دارد و از هر دو طرف به اندازه‌گيري و كاهش دماي آن مي‌پردازد؛ بلكه سبب مي‌شود سازندگانِ بخش‌هاي ديگر كنسول هم آن‌چنان نگران تناسب زاويه‌ي قرارگيري و مدل نصب سخت‌افزارهاي گوناگون آن باتوجه‌به سيستم خنك‌كننده نباشند.

افزون‌بر آنچه گفته شد،  گزارش جديد مي‌گويد پي‌اس‌فايو با مديريت دقيق‌تر برق دريافتي درمقايسه‌با كنسول‌هاي نسل قبل، تاحدممكن از ايجاد گرماي اضافه پيش‌گيري مي‌كند. طبق اخبار رسمي سوني، همچنان مي‌خواهد كنسول PS5 را در تعطيلات سال ۲۰۲۰ به بازار بفرستد و براساس اخبار غيررسمي، سوني در هفته‌هاي آتي ظاهر، تمام جزئيات باقي‌مانده‌ي سخت‌افزار، چند بازي غيرانحصاري و چند بازي انحصاري آن را نيز رونمايي خواهد كرد.

منبع: