پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

هزينه اشتراك فيليمو مجددا افزايش يافت

اسفندماه ۹۹، سرويس‌هاي پخش آنلاين فيلم نماوا و فيليمو، هزينه‌ي اشتراك ماهانه را ۲٫۳ برابر افزايش داده‌اند. در واقع مبلغ اشتراك ماهيانه كه ۲۵ هزار تومان بود، به ۵۹ هزار تومان رسيد؛ درحالي‌كه كاربران سرويس‌هاي مذكور با پرداخت اشتراك، همچنان بايد تبليغات تماشا كنند.

به گزارش زوميت، اين مبلغ در روز گذشته براي كاربران فيليمو به ۱۰۰ هزار تومان رسيده است. حال فيليمو در اين مورد، اطلاعيه‌اي در اختيار رسانه‌ها قرار داده و مي‌گويد براي افزايش سطح كمي و كيفي توليدات خود در سال جاري، هزينه خريد اشتراك را افزايش داده است.

هزينه اشتراك فيليمو فروردين ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومي فيليمو، اين VOD خصوصي از هيچ بودجه دولتي و حمايتي برخوردار نيست و پس از استقبال كاربرانش از توليد محتواي باكيفيت، بر خود واجب دانسته است تا حجم و كيفيت محتواي توليدي را تا حد ممكن افزايش بدهد و محتواي مناسب تمام ذائقه‌ها را (طنز، كمدي، درام، اجتماعي، سياسي و ...) تأمين كند. فيليمو با تأكيد بر اينكه صداقت با مخاطب و همراهي آن‌ها، از جمله مهم‌ترين اولويت‌هاي كاري در اين پلتفرم محسوب مي‌شود، مي‌گويد:

بايد صادقانه به حضورتان اعلام كنيم كه براي توليد بيشتر و باكيفيت‌تر و نظر به افزايش قابل ‌توجه هزينه‌هاي توليد، چاره‌اي جز افزايش قيمت اشتراك نداريم.

فيليمو اضافه كرده كه متوجه شرايط سخت و پيچيده اقتصادي فعلي است؛ اما بخش توليد، بيش از هر بخش ديگري از اوضاع نامناسب اقتصادي متأثر شده و هزينه صد درصدي توليد هر اپيزود سريال‌ ايراني افزايش يافته؛ البته تعداد سريال‌هاي عرضه‌شده اين سرويس در طول هفته سه برابر شده است تا رضايت كاربران را افزايش بدهد.

فيليمو: در سال ۱۴۰۰ قصد داريم وارد بورس شويم

فيليمو اعلام كرده است كه در سال ۱۴۰۰ قصد دارد وارد بورس شود و آنگاه مي‌توان به‌طور شفاف در جريان درآمدها و هزينه‌هاي اين شركت بود. البته فيليمو اطمينان خاطر داده است كه تمام درآمد حاصله از افزايش قيمت وارد چرخه توليد سريال در شبكه نمايش خانگي مي‌شود و گزارش‌ها به‌صورت شفاف و صريح اعلام خواهد شد. فيليمو در مورد افزايش محتواي اختصاصي توضيح داده است:

فيليمو براي توليد ۳۰ سريال باكيفيت و افزايش عرضه و پخش هفتگي از ۲ قسمت سريال به ۶ قسمت سريال (۴ سريال بيشتر از سال ۹۹) از يك سو و تلاش براي راضي نگه داشتن شما مخاطبان حرفه‌اي فيلم و سريال از سوي ديگر، نيازمند تأمين منابع مالي مقتضي است. از آنجا كه به‌عنوان بخش خصوصي به بودجه عمومي و دولتي چشم ندوخته‌ايم، بايد تلاش كنيم كه هزينه اين توليدات را با همراهي شما كاربران و مردم عزيز تأمين كنيم.

فيليمو در ادامه به هزينه خريد فيلم‌هاي شبكه نمايش خانگي از سوپرماركت‌ها اشاره كرده و گفته است: «در روزگاري نه‌چندان دور همه به خاطر داريم كه با خريد حضوري از سوپر ماركت براي تماشاي چهار قسمت سريال در ماه ۶۰ هزار تومان پرداخت مي‏‌كرديم؛ اما امروز با كمك تكنولوژي و به‌سادگي و با هزينه‌اي بسيار مناسب به بيش از ۲۴ قسمت سريال‌ روز ايراني در ماه دسترسي خواهيد داشت.»

فيليمو در انتها اضافه كرد كه به مناسبت نوروز ۱۴۰۰، تمامي اشتراك‌هاي خود را با تخفيف ۳۰ درصد در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/tech-iran/369242-filimo-subscription-fee-increased-again-1400/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.