جمعه ۲۴ اسفند ۰۳

شغل مديريت صفحات اجتماعي

تحليل ديتا و اطلاعات آماريو مورد بعدي كه به عنوان ادمين يك پيج اينستاگرامي بايد بدانيد، تحليل ديتا و اطلاعات آماري است، احتمالاً بدانيد كه اينستاگرام ويژگي به اسم (حساب پيشه اي) دارد كه به پروفايل بيزينس هم معروف است، اين ويژگي به شما كمك مي كند كه تحليل درستي از مخاطبان خود داشته باشيد و اطلاعات آماري مربوط به پروفايل و پست ها و ديگر تقسيم هاي اينستاگرام به شما نمايش مي دهد، يك ادمين پيج علاوه بر آشنايي با تمام اين داده هاي آماري بايد تحليل و بصيرت درستي هم دربارهپكيج آموزشي اينستاگراماين سوژه داشته باشد تا در پيشرفت و رشد پيج تصميمات و راهبرد هاي راستي را اتخاذ كند.


اجراي كمپين هاي تبليغاتيبه عنوان يك مدير صفحه اينستاگرام بايد بتوانيد كمپين هاي تبليغاتي با هدف خاصي را برگزار كنيد، اجراي كمپين هاي تبليغاتي در اينستاگرام نيازمند تجربه و مهارت كافي است. شما بايد با پيج هاي پسنديده براي تبليغات آشنا باشيد و تجربه كافي در تبليغات را داشته باشيد كه با بودجه هاي گوناگون يك سازمان بتوانيد كمپين هاي مناسبي را برگزار كنيد. تبليغات اصول و تكنيك دارد و يك ادمين شبكه اجتماعي با روند تبليغات و بازخوردهاي مخاطبان آشنايي كامل دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.