در هر تماس تلفني، شما كمتر از ده ثانيه سررسيد داريد در همان جملات اول براي شنونده مشخص كنيد كه اين تماس چه سودي براي او دارد و چرا به نفعش است كه مكالمه را در بازاريابي تلفنيادامه دهد.بر جملات ابتدايي در هر بازاريابي تلفني به اندازه كافي فكر كنيد و آن ها را يادداشت كنيد و هر از برخي مواقع ايده ي بهتري به ذهنتان رسيد آن ها را ويرايش كنيد و از جملات جديد بهرهگيري كنيد.در بازاريابي تلفني هيچ گاه از شخص مقابل نخواهيد در ابتداي مكالمه تصميم گيري كند، ابتدا مزايا را بگوييد و شخص روبرو را به تدريج به سمت تصميم گيري هدايت كنيد.هميشه به خاطر داشته باشيد كه در بازاريابي تلفني مشتريان شما از سايرين نيز مي توانند خريد كنند پس كوشش كنيد پيش از تماس مزاياي با ارزش و متمايز از رقبا را براي مشتري در نظر بگيريد.با سوالات هوشمندانه بازاريابي تلفني در مشتري پرماسيدن مالكيت ايجاد كنيد. مثال: بياييد فرض نماييم شما فرآورده ما را خريداري كردهايد فكر مي كنيد چه مسائلي را از شما حل خواهد كرد؟در بازاريابي تلفني به مشتري چند رهنمود متوالي ارائه ندهيد، گزينههاي اغلب مايه ترس از خريد خواهد شد.براي پي بردن به اين سوژه كه رقيبان چه قيمتي پيشنهاد كرده اند، از او بپرسيد در حال آماده براي اين باره چقدر پرداخت مي كند يا خرج مي كند؟هيچگاه از رقيبان در بازاريابي تلفني بدگويي نكنيد و آن ها را ذيل سوال نبريد. اطلاعات با ارزش به مشتري بدهيد. خود مشتري
چگونه بازاريابي و فروش تلفني انجام دهيم؟ |
آن ها را ذيل سوال خواهند برد.از اشخاص سومي براي اعتبار بخشيدن به كارتان كاربرد كنيد. مثلا: سايرين هم از اين آموزش ها بهرهگيري كرده اند و ما فوق تصورشان فروششان افزايش يافته است.بدون هيچ گونه ترسي در بازاريابي تلفني به مشتري توصيه خريد بدهيد. در اين روش احتمال خريد خيلي اغلب مي شود.نكاتي چند در بازاريابي تلفني و فروش تلفني
اعتراضات مشتركي كه اغلب مشتريان مطرح مي كنند را جمع آوري كنيد و پاسخ هاي قانع كننده برايشان بيابيد و در تصادف با مشتريان جديد متعلق به بهرهگيري كنيد.با رقيبانتان تماس بگيريد و به عنوان مشتري با آن ها گفتگو كنيد و به دقت بررسي كنيد كه آنها چگونه با مشتري تصادف ميكنند و به اعتراضات چگونه پاسخ مي دهند. احتمالاً از آنها مطالبي بياموزيد كه نقاط ضعف آنان را نيز بررسي كنيد لغايت به مشتريان خود، خدمات بهتري بدهيد.
- ۶۱ بازديد
- ۰ نظر