شنبه ۲۵ اسفند ۰۳

نحوه ي ساخت اكانت تجاري در اينستاگرام

اگر بعد از تبديل حساب كاربري خويش به تجاري با گزينه هاي مختلف و صفحه هاي جديد در حسابتان مواجه شده ايد و با احضار اعداد سردرگم هستيد،
ما با گردآوري اين مقاله به شما كمك مي نماييم الي بتوانيد اصطلاحات و اعداد را به راحتي تجزيه و تحليل كنيد و برآيند اينكه به سرعت كسب و كار و شمار فالورهاي تان را بالا ببريد.
در نخست اگر مي خواهيد به قسمت اينسايت اينستاگرام دسترسي پيدا كنيد،
بايد به يك پيج business account تبديل شويد .
اگر هنوز پيج شما بيزنس نيست نگران نباشيد!
فقط كافيست مقاله ما براي تبديل حساب كاربري شخصي به بازرگاني را مطالعه كنيد.
اكنون كه شما يك پيج بيزينس داريد وقتش است كه ياد بگيريد چطور بايد از آن كاربرد كنيد.
تمام امكانات بيزينس اكانت اينستاگرام را تك به تك خدمت شما توضيح ميدهيم.
با ما باشيد با تعليم صفر تا صد بيزينس اكانت اينستاگرام
 
چگونه به تقدير آناليز اينستاگرام وارد شوم؟براي اينكار پس از ورود به پيج تنها كافي ست روي سه خط بالا سمت راست صفحه كليك كنيدو پس ملاحظه ميكنيد كه گزينه ي Insight به گزينه ها اضافه شده است.روي گزينه ي Insight كليك كنيد الي وارد بخش آناليز اينستاگرام شويد
پس از ورود به تقدير اينسايت صفحه ي زير براي شما نمايش ديتا ميشودآموزش صفر لغايت صد بيزينس اكانت اينستاگرامدر اين صفحه سه سربرگ با اسامي Content (محتوا) و Activity (فعاليت) و Audience (مخاطبين) را تماشا ميكنيد.توضيح سربرگ Activityدر اين صفحه نموداري ملاحظه ميكنيد كه پرتو دهنده ي اقدام هايي است كه مخاطبين شما در روزهاي گوناگون هفته سپريدن داده اند.
شما در اين تقدير ميتوانيد به جداسازي روزهاي هفته اين اطلاعات را مشاهده كنيد.
اقدام هاي كه كاربران اتمام ميدهند با پروا به مديريت پيج ميتواند متفاوت باشد.
به عنوان مثال در اينجا Profile Visits و Website Click آناليز شده است.
تعريف Visit Profile : تعداد كساني كه در يك هفته از پروفايل پيج شما رويت كرده اند.
تعريف Website Click : شمار افرادي كه روي لينك وبسايت شما در داخل بيو كليك كرده اند.
همانطور كه در عكس بالا ملاحظه ميكنيد عدد 328 مجموع بازديد از پروفايل و كليك روي وبسايت است.
 
آموزش صفر تا صد ساخت بيزينس اكانت اينستاگرام instagram 
 
 
در اين تقدير دياگرام ديگري ملاحظه ميكنيد كه مربوط به Reach و Impressions شما است.تعريف Reach: به تعداد نفرات يكتايي كه از پست هاي شما بازديد ميكنند reach ميگويند.به اين معني كه اگر يك تن 2 دفعه يا بيشتر پست شما را بازديد كند داخل آمار ريچ فقط يكبار محاسبه ميشود.تعريف Impressions : مجموع تعداد بازديدي كه روي پيج شما سپريدن ميشود.به اين معني كه به عنون مثال اگر يك تن 2 دفعه يا بيشتر هم از پست شما بازديد كند تك تك دفعات آن محاسبه مي شود و درون آمار ايمپرشن قرار ميگيرد.همانطور كه در عكس بالا ملاحظه ميكنيد شماره بالاي دياگرام كه 286 است شمردن Reach مي باشد.توضيح سربرگ Content 
آموزش صفر تا صد بيزينس اكانت اينستاگرامbusiness accountدر بالاي اين صفحه عددي درج شده كه اثر دهنده ي تعداد پست هايي هست كه در يك هفته داخل پيج منتشر شده است.همانطور كه تماشا ميكنيد در اين پيج 5 پست در يك هفته بازپسين داخل پيج قرار گرفته است.پايين تر در سرنوشت Feed post شماري از پست ها خود را ملاحظه ميكنيد.در اين سرنوشت برترين پست هاي شما بر پايه عقيده و الگوريتم اينستاگرام نمايش داده ميشود.هر پستي كه مجموع نرخ تعامل آن (لايك و كامنت و ويو) بيشتر باشد بر اساس الگوريتم اينستاگرام پست بهتري است.همانطور كه ملاحظه ميكنيد اعدادي بر روي پست ها درج شده كه نشانه دهنده ي تعامل آن مي باشد و به ترتيب برترين پست ها نمايش ديتا شده است.پايين تر و در سرنوشت Stories هم دقيقا همين اطلاعات را براي استوري هاي خود ميتوانيد بدست آوريد.توضيح سربرگ Audienceدر اين قسمتاينستاگرام اطلاعات زياد جالبي را در مورد فالوورهاي شما به شما ميدهد.اكنون به سراغ آموزش اين تقدير ميرويمآموزش صفر تا صد بيزينس اكانت اينستاگرامinstagramتعريف Top location : در اين سرنوشت اينستاگرام به جداسازي به شما ميگويد چند درصد از مخاطبين شما براي چه شهري يا چه كشوري هستند.تعريف Age range : در اين سرنوشت بازه ي سني مخاطبين شما به تفكيك نمايش داده ميشود.همچنين شما ميتوانيد بازه ي سني مخاطبين خانم يا اقا پيج خويش را به تفكيك تماشا كنيد.تعريف Gender : در تصوير بالا و در سرنوشت Gender شما ميتوانيد ببينيد چند درصد از مخاطبين شما خانم و چند درصد آقا هستند.تعريف Followers : در اين سرنوشت ميتوانيد تماشا كنيد در چه روز يا ساعاتي فالوورهاي شما اغلب آنلاين هستند. اين تقدير زياد براي پيج مهم هست زيرا شما ميتوانيد روزها و يا ساعت هايي پست بگذاريد كه بيشترين تعداد مخاطبين آنلاين را داريد و طبيعتا اينكار باعث ديده شدن اغلب پست شما و بالاتر رفتن نرخ تعامل پيج ميشود.تبريك ميگوييم. شما با تمام امكانات پيج تجاري اينستاگرام آشنا شديداما در پيوسته ي اين نوشتار هم به اتفاق ما باشيد.چطور از تحليل هاي سرنوشت Audience سهم ببريم؟آموزش صفر الي صد بيزينس اكانت اينستاگرامbusiness account 
در قسمت Audience يا مخاطبين مي توانيد جزئيات مهمي را بدانيد.مانند: زمانهايي كه مخاطبان آنلاين هستند، در كجا حيات مي كنند، چند سنه سن دارند و در صفحه شما چه اقداماتي سپريدن مي دهند.اين بدان معناست كه مي توانيد استراتژي خويش را با پروا به اين معيارها تنظيم كنيد.اولين چيزي كه مي خواهيد نظارت و رديابي كنيد رشد فالورهاي شماست.اگر هدف شما افزايش فالوور است، قطعاً بايد به تعداد تعقيب كننده هاي خويش در هر هفته نگاهي بيندازيد.تعداد فالور خود را به بازبيني سررسيد در يك صفحه اكسل ثبت كنيد كه هر ماه چقدر رشد مي كنيد.همچنين همش بر كاهش يا افزايش در شمار تعقيب كننده هاي خود نظارت داشته باشيد به اين دليل كه متوجه شويد آيا اين مربوط به محتوايي است كه شما منتشر كرده ايد يا تغييراتي در راهبرد اينستاگرام شما احتياج هست يا خير.اگر ميخواهيد بصورت رايگان جذب فالوور كنيد با كليك بر روي متن پايين حتما اين مقاله را مطالعه كنيد : آموزش ترفندهاي افزايش رايگان فالوورهاي اينستاگرام*ببينيد پيگيري كنندگان اينستاگرام شما در چه مكاني قرار دارندمي توانيد با استفاده از اين امكان محتواي خويش را با توجه به سررسيد هاي محلي برنامه ريزي كنيد.يا اگر پروا كرديد كه دسته قابل توجهي از مخاطبان شما در كشورهاي غير بومي خودتان زندگي مي كنند، شدني است در نظر داشته باشيد محتواي خود را متناسب با مخاطبين خويش تغيير دهيد يا اصلاح كنيد.در صورتي كه ميخواهيد فالوورهاي هدفمند جذب كنيد اينجا كليك كنيد.جنسيت و سن دنبال كنندگان اينستاگرام خود را بدانيددرنظر دريافت سن و جنسيت فالورها به شما امكان اين را مي دهد كه بتوانيد محتوايي متناسب تر تدارك ببينيد.به عنوان مثال، اگر بيننده منظور جوان تري داشته باشيد،مي توانيد در پست ها و استوري هاي خود از گيف و ايموجي هاي جذاب استفاده كنيد.اگر بيننده شما مسن تر هستند،ممكن است بخواهيد به طور خاص روي مطالبي تمركز كنيد كه با سليقه آنها منسجم تر است.حتي اينكه بدانيد اغلب فالورها و بازديد كننده هاي شما زن هستند يا مرد هم ميتواند كمك كننده باشد.چه زمانهايي فالورهاي شما پركار و آنلاين هستند 
اين تقسيم به شما كمك مي كند تا كشف كنيد كه فالورهاي شما چه ساعت از شبانه روز و يا چه روزهايي از هفته را دراينستاگرام مي گذرانند.مثلا در سرانجام هفته ها اگر اغلب آنلاين هستند براي شناسايي خود در اين ايام استراتژي خاصي داشته باشيد.چطور از تحليل هاي سرنوشت Activity سهم ببريم؟اكنون كه اطلاعات بيشتري از مخاطبين خويش داريد ، وقت آن است كه نگاهي بيندازيد كه چگونه آنها با پيج شما در تعامل هستند.در تقسيم activity ، معيارهايي پيدا خواهيد كرد لغايت ببينيد مخاطب شما با پيج شما چگونه تعاملي دارد!با اطلاعاتي كه در اين تقسيم توسط مي آوريد ميتوانيد محتواهايي توليد كنيد كه مخاطبين شما علاقه ي اكثريت به آنها دارند.شما ميتوانيد از پستي كه بالاترين رتبه را در اين سرنوشت دارد به عنوان الگوي خويش كاربرد كنيد و كوشش كنيد بقيه پست ها هم به جذابي آن پست باشد.بدون شك با مطالعه ي ريزبين اين مقاله و يادگيري آن شما قادر خواهيد بود با امكاناتي كه اينستاگرام به شما ميدهد پيج خود را رشد دهيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.