با فعاليت هاي پيوسته با بهينه سازي وب سايت به طور ناچيز آشنا شديد. به جرأت مي نا گفت مهمترين فاكتور در بين تمام عوامل در سئو "محتوا" مي باشد. در سئو محتوا پادشاه است؛ اگر تمام تكاپو هاي لازم براي درمان رتبه سايت در گوگل را مانند
انتخاب كلمات كليدي سئو |
پادشاهي كردن در نظر بگيريم ، ساير فاكتور هاي دروني و بيگانه سئو ملزومات لازم براي پادشاهي كردن است كه بدون آن ها پادشاهي بي معناست از قبيل قلمرو ، كابينه ، باهماد و ... اما وقتي اين شرايط مهيا بود نوبت حضور خويش پادشاه و حكومت كردن است يعني محتوا!!.
انتخاب واژه ها كليدي مناسب سرمايه دار
حال اگر از سرگذشت درونمايه و پادشاهي كردنش بگذريم قبل از پرداختن به محتوا بايد كلمات كليدي پسنديده براي به كارگيري در درونمايه را مشخص نماييم ، اول ببينيم كلمات كليدي يا همان keywords چيست ؟!كلمات كليدي به راستي عبارت يا بخشي از عبارتي است كه كاربران در موتور جستجو سرچ كرده و از طريق آن به وب سايت شما مراجعه مي كنند. موتور هاي جستجو با توجه به چگالي واژه كليدي (نسبت حضور تعداد كلمات در هر متن) ، ارتباط آن با جستار و محتواي سايت شما ، وانگهي كاربر پسند بودن ، خوانا بودن درونمايه و يك سري فاكتور ساير محتواي شما را در صفحات خويش رتبه بندي مي كند.
نحوه انتخاب كلمه كليدي مناسب:براي گزينش واژه كليدي پسنديده آغاز بايد ماهيت و موضوع تكاپو خويش را مشخص كرده، سپس از ابزارهايي كه گوگل در برگزيدن وب مستر ها پيمان مي دهد كاربرد كنيم. ابراز هايي كه گوگل براي گزينش واژه ها كليدي در اختيار ما پيمان مي دهد دربرگيرنده ، خويش موتور جستجوي گوگل ، گوگل ترندز ، گوگل اد وردز و گوگل كيوورد پلنر مي باشند، البته ابزارهاي ديگري نيز چه به صورت آفلاين و چه تحت وب موجودند ولي معتبرترين دست موزه را خويش گوگل ارائه ديتا است.
البته براي استفاده از google adwords و google keyword planner بيچارگي به پرداخت هزينه از طريق كارت هاي اعتباري از قبيل ويزاكارت داريد واستفاده انها در ايران كمي سخت است ولي دو افزار ديگر كاملا مجاني هستند، بعد به سراغ اين دو دست موزه مي رويم.
در نوشتار بعدي روش شغل با اين ابزار و گزينش واژه كليدي مناسب را به كمك يك نمونه باهم تمرين مي كنيم.
- ۶۸ بازديد
- ۰ نظر