سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۴

سوالات چالشي استوري و پست اينستاگرام؛ براي جذب فالوئر بيشتر

استوري اينستاگرام فقط سه سال است كه رونمايي شده، اما بهره بزرگواري در برپايي تعامل در اينستاگرام دارد. هر روز ويژگي‌هاي جديدي به استوري اضافه مي‌شود و كار جذب بيننده و بالا بردن تعامل را براي كسب و كارها آسان‌تر مي‌كند.
قابليت سوال پرسيدن در استوري اينستاگرام يكي از

پرسش و پاسخ در استوري اينستاگرام

همين ويژگي‌هاي نسبتا جديد و جذاب آن است. همچنين شما مي‌توانيد به صورت مستقيم سوالات خويش را در كپشن پست‌ها بپرسيد و تعامل خود را با مخاطبانتان افزايش دهيد.
استيكر سوال اينستاگرام
اين قابليت در نخست براي گپ‌هاي دوستانه بهره‌گيري مي‌شد. اما به سرعت بازاريابان و برندها از اين خاصيت استوري استفاده كردند و نرخ تعامل خود را با مخاطبانشان بالا بردند.
استوري اينستاگرام افزار قدرتمندي است و در طول روز نزديك ۵۰۰ ميليون استوري در اينستاگرام به اشتراك گذاشته مي‌شود. يك سوم استوري‌هايي كه بيشترين بازديد را دارند، توسط برندها و كسب و كارها بارگذاري مي‌شود.
بنابراين بخردانه است كه اينستاگرام به استوري توجه ويژه‌اي داشته باشد و آن را گسترش دهد.
به جز استوري شما از همان روزهاي اول اينستاگرام اين امكان را داشته‌ايد، كه در پست‌هاي اينستاگرامي خويش سوال بپرسيد و به راستي يك تحقيقات بازار در اشل حقير سپريدن دهيد.
سوال در پست اينستاگرام
در اين نوشتار از امروزين هاب، چند مثال از سوالات چالش برانگيز و ايجادكننده تعامل را با هم مرور مي‌كنيم.
سوالات اينستاگرامي جذاب• از آنها بپرسيد كدام يك از محصولات و يا خدمات شما را اغلب استفاده مي‌كنند و چرا؟با اين سوال، شما محصولات محبوب خويش را شناسايي مي‌كنيد و در ضمن مي‌فهميد كه مشتريان از چه محصولي كمتر استفاده مي‌كنند.
• براي اين‌كه پي ببريد چرا بعضي از محصولات و خدماتتان كمتر باره پيشباز قرار مي‌گيرند، يك سوال جداگانه از مخاطبانتان بپرسيد الي از نقاط ناتواني آنها آگاه شويد.بيشتر مطالعه كنيد: ۳۷ آمار مهم اينستاگرام در سال ۲۰۱۹
• از آنها بپرسيد بزرگترين مانعي كه آنها را از خريد كردن از شما منصرف مي‌كند، چيست؟• شما مي‌توانيد سوالات كلي‌ از مخاطبان خويش بپرسيد. سوالاتي كه به رويدادها روز دامنه كاري شما پيوسته باشند و مخاطبان را ناچار به كمپاني در اين چالش كند. يا از آنها سؤالات تصادفي، بحث برانگيز، خنده‌دار و عجيب بپرسيد (كه مستقيماً به شغل شما مربوط نمي شوند). عقيده خود را در مورد يك رخداد بازپسين بپرسيد، چگونه آنها قصد دارند تعطيلات خويش را بگذرانند، كتاب مورد علاقه‌شان چيست؟ و … 
 

• بزرگترين دغدغه مشتريانتان را بيابيد. براي اين‌كار كافيست يك سوال درباره دغدغه‌شان در پهنه فعاليت خويش بپرسيد الي بتوانيد دغدغه‌هاي آنها را رفع كنيد.مثلا اگر شما حائز برند پوشاك هستيد، از آنها بپرسيد، براي كدام پوشاك بيشترين هزينه را در سال مي‌پردازند؟ سعي كنيد آن پوشاك را با خرج كمتر براي آنها توليد كنيد.
• يك سوال در پست اينستاگرام از مخاطبان بپرسيد و بين جواب‌هاي صحيح قرعه‌كشي كنيد و در پست بعدي برنده را معرفي كنيد و اعتماد برپايي كنيد. كوشش كنيد سوال چالش برانگيز باشد و مخاطبان را درگير پست شما كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.